Door middel van dit bericht willen we u een kijkje laten nemen in de keuken bij Magion. Kenmerkend voor Magion zijn de lange klantrelaties. Zo hebben we onlangs een 20 jarig jubileum gevierd met de NAM voor het onderhouden van een applicatie. Naast de lange klantrelaties heeft Magion een opvallend laag verloop en een hoge score bij het medewerkerstevredenheidsonderzoek. Veel engineers blijven voor een langere tijd werkzaam bij Magion. Dit is mede te danken aan ons personeelsbeleid waar wij veel zorg aan besteden. We proberen bij te blijven met de laatste ontwikkelingen op het gebied van HR. Het woord “werkgeluk” zal u vast niet ontgaan zijn. Best een uitdaging om met techneuten over werkgeluk te praten, maar verrassend genoeg heeft dit thema voor aardig wat beweging gezorgd. Het aantal aangevraagde opleidingen, zowel op technisch gebied als op het gebied van persoonlijke ontwikkeling, is binnen Magion ruim verdubbeld ten opzichte van vorig jaar. Onze HR Manager Marloes Draak heeft op een HR seminar mogen vertellen over onze nieuwe “employee experience”. Best interessant om te merken dat wij vooruitstrevender bezig zijn dan veel andere en grotere bedrijven. Het is onze intentie om zo veel mogelijk waarde te creëren zodat we onze klanten zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. Als u samenwerkt met Magion, dan werkt u niet met één persoon, maar met de gehele organisatie waar ontzettend veel kennis geborgd is. Deze samenwerking noemen wij: engineering synergy. Wilt u meer weten over onze dienstverlening?
Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.
0 Reacties
|
Archieven
Februari 2021
Categorieën
Alles
|